Zajęcia gordonowskie dla dzieci 0-3 lat

Zajęcia umuzykalniające dla niemowląt, małych dzieci i kobiet w ciąży w oparciu o teorię uczenia się muzyki E.E. Gordona (Music Learning Theory – MLT)

Zapraszamy na gordonowskie zajęcia umuzykalniające dla niemowląt, małych dzieci i kobiet w ciąży w oparciu o teorię uczenia się muzyki E.E. Gordona (Music Learning Theory – MLT)

Grupa wiekowa: dzieci od urodzenia do 3 roku życia z opiekunem oraz kobiety w ciąży

Zapisy: https://forms.gle/AkGStnPUg1sgaxZk8

Kameralna grupa, liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Godziny poranne i popołudniowe.

Odkryj świat muzyki z Twoim Maluszkiem!

Czy wiesz, jak muzyka wpływa na rozwój mózgu Twojego dziecka? Nauka potwierdza: wczesne doświadczenia muzyczne stymulują rozwój połączeń neuronalnych, wspomagają koncentrację, poprawiają zdolności przetwarzania informacji i wzbogacają wyobraźnię!

Więcej o teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona (Music Learning Theory – MLT) https://rownowazni.trefl.com/…/dzieci-ucza-sie…/

Podczas zajęć:
dzieci są “zanurzone” w bogatym środowisku muzycznym,
doświadczają różnych rodzajów muzyki, rytmów i tonalności (skal)
rozwijamy audiację, która jest muzycznym odpowiednikiem myślenia, a co za tym idzie, także rozumienia muzyki i posługiwania się nią w przyszłości = przygotowanie do podjęcia nauki w szkole muzycznej
dzieci uczą się rytmu i koordynacji ruchowej poprzez swobodne eksperymentowanie z ciałem = rozwijamy poczucie rytmu: metrum i tempa
budujemy nowe połączenia neuronalne
zajęcia zachęcają dzieci do swobodnej eksploracji dźwięków, a następnie dialogu muzycznego i improwizacji, co pozwala im na wyrażanie siebie przez muzykę i rozwijanie kreatywności
korzystamy z piosenek i rytmiczanek różnych kultur, które odzwierciedlają różnorodne style muzyczne, pomaga dzieciom rozwijać szerokie spektrum muzycznych preferencji i umiejętności
posługujemy się tylko głosem
korzystamy z różnych rekwizytów, chustek, piłeczek, baniek mydlanych itp.
Zajęcia pozytywnie wpływają także na wiele innych aspektów m.in. wspierają rozwój mowy, pobudzają wyobraźnię, rozwijają koordynację ruchową.

Prowadząca:

Malwina Zych-Oklejewicz – absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie (studia magisterskie), Akademii Muzycznej w Bydgoszczy (dwuletnie podyplomowe studia w zakresie emisji głosu), muzyk, nauczyciel, certyfikowana instruktorka zajęć muzycznych wg nowatorskiej koncepcji Edwina Eliasa Gordona, członek Polskiego Towarzystwa Edwina Eliasa Gordona (PTEEG).

Lokalizacje zajęć w innych miastach również są możliwe, prosimy o kontakt